vrijdag 11 mei 2012

Moederdag!



Ten eerste: Sorry dat wij de hele week geen artikels hebben geplaatst. We hadden het superdruk met school waardoor we voor de site eventjes geen tijd hadden. Gelukkig hebben we het de komende weken iets rustiger en kunnen we weer volop arftikels schrijven!
Over twee dagen is het alweer moederdag. De dag dat je je moeder extra kunt verwennen met cadeautjes en verassingen! De meeste mensen vinden het moeilijk om een cadeautje uit te kiezen. Ik laat jullie wat dingen zien die ik leuk vind om aan mijn moeder te geven. Elke moeder vindt natuurlijk andere dingen leuk, maar dit zijn alleen maar wat inspiratie foto's.


De glossybox.
Ik denk dat de meeste wel weten wat het is, maar ik zal het toch nog even uitleggen. Je kunt je moeder abonneren op de glossybox, zodat zij elke maand een doos ontvangt met daarin 5 beauty miniaturen. Het kost €12,50 per maand, maar de totale waarde van de producten is veel hoger dan dat. Sommige producten zijn alleen al meer dan €12,50. Het is dus niet duur, en je kunt het abbonement elke maand opzeggen. Elke maand zitten er andere dingen in, dus het is steeds weer een verrasing.



Bad- en douche spulletjes.
Het is misschien een beetje standaard, maar iets voor onder de douche of voor in bad is altijd leuk! Als je een bad hebt kun je bijvoorbeeld bruisballen, badzout of leuke zeepjes kopen. Een lekkere douchegel voor onder de douche is ook altijd goed! Als je een beetje creatief bent, kun je het ook zelf maken. Morgen komt waarschijnlijk een artikel online over hoe je zelf bath fizzies kunt maken.



Nagellakjes.
Nagellak is ook een leuk cadeau. Er zijn zoveel kleuren om uit te kiezen, dat er vast wel iets voor je moeder bij zit. Als je moeder veel nagellak heeft, kun je iets kopen van het merk dat je moeder fijn vindt. Of je koopt juist een totaal ander nagellakje.

Dit waren een paar tips voor moederdag. Het is ook leuk om iets persoonlijks te geven, iets van jullie twee.

Hebben jullie al een cadeautje gekocht?





1 opmerking:

  1. Superleuk! Ik gaf mijn moeder een manicure voor moederdag :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen