donderdag 26 april 2012

Inspiratie - tatoeages

Ik vind het zelf altijd erg leuk om op sites zoals Weheartit en Tumblr te kijken, vooral als ik even niks te doen heb en me verveel. Dit zijn sites waar mensen foto's, plaatjes, etc. plaatsen. Toen ik laats dus even zat rond te snuffelen op die sites, zag ik erg veel plaatjes van tatoeages. Ik vind tatoeages altijd al erg mooi geweest, en dan bedoel ik niet hele kunstwerken op je arm of rug, maar gewoon van die subtiele tatoeages met een mooie tekst of betekenis. Vandaag heb ik een aantal van die plaatjes uitgezocht, dit zijn allemaal tatoeages die ik zelf erg mooi vind en op een mooie plaats vindt zitten.























Hihi, deze vind ik zelf erg grappig.


Nou, dat was het weer. Zelf heb ik geen tatoeage, en ik weet ook niet of ik dat later zou willen. Als ik er ooit eentje neem, dan is het een tatoeage met een mooie/grappige tekst of symbool. Het liefst met een betekenis erachter. Maar goed, dat zie ik wel als ik er echt een ga nemen. Zelf vind ik dit soort artikels erg leuk om te lezen en te maken, dus ik hoop dat jullie dat ook vinden. Ik hoor graag of jullie meer van dit soort 'inspiratie-blogposts' willen zien/lezen.

Welke tatoeages vinden jullie het mooist/leukst? En heb je zelf een tatoeage?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten