woensdag 25 april 2012

Mijn favoriete muziek van het moment #1

Veel mensen komen hun dag niet door zonder muziek. Ik ben daar een van. Ik luister muziek als als ik mijn tandenpoets, make up op doe, mijn tas in pak, op mijn kamer zit, huiswerk maak en ga zo maar door. Muziek is gewoon een belangrijk levensmiddel om de dag door te komen. Daarom heb ik ook veel liedjes op mijn telefoon/ipod staan. In dit artikel ga ik jullie mijn favoriete muziek van het moment laten zien.
DAY228; play my music(explore) on Flickr - Photo Sharing!
 Bij muziek heb ik heel erg last van fases. Ik kan een liedje een week elke dag non-stop draaien en daarna  er een jaar lang niet naar omkijken. Nu zit ik ook in zo'n fase, namelijk met dit nummer;
Ik denk dat iedereen dit nummer wel kent. En als je het niet kent, ga het dan luisteren en zorg dat je het kent. Het is een nummer van Jason Mraz genaamd: 'i won't give up'. Terwijl ik dit artikel schrijf luister ik dit nummer ook. Op de een of andere manier wist ik de tekst van dit liedje al vrij snel uit mijn hoofd en zing het dan vaak ook hard mee. Op naar het volgende nummer.



Dit is echt zo'n nummer waar je vrolijk van wordt. Eigenlijk ben ik al een beetje over dit nummer heen, maar als hij op de radio komt zing ik (ook bij dit nummer) hard mee. Het is een nummer die vrij bekend nummer van Carly Rae Jepsen en heet Call me maybe.
Het volgende nummer was een tijdje geleden helemaal in, maar ik ben er de laatste weken pas fan van geworden. Er komt in dit nummer vrij weinig tekst voor, daarom is dit ook een lekker dans nummer. Het nummer heet Feel So Close van Calvin Harris. Dit nummer draai ik vaak in de ochtend, om een beetje wakker te worden.

Dit is alweer het laatste nummer. Het is het nummer van Emeli Sande. Dit is gewoon een 'gezellig' nummer. Het is geen dans nummer, maar het is ook geen nummer wat je lekker meeblert. Vaak draai ik dit nummer als ik huiswerk aan het maken ben.

Dit was het alweer voor deze keer!

Wat is jullie favoriete muziek op dit moment?



1 opmerking:

  1. Mijn favoriete nummer blijft toch wel 'a drop in the ocean' echt, echt heel erg mooi (:

    BeantwoordenVerwijderen