maandag 23 april 2012

Nieuwe laptop + muis besteld

Al een tijdje was ik op zoek naar een goede nieuwe laptop. Niet te duur, niet te groot, gewoon een goede laptop. Mijn oude laptop vertoonde steeds meer kuren waardoor hij het niet altijd meer deed. Na me er een paar dagen erg in verdiept te hebben heb ik een keuze gemaakt en heb ik hem ook daadwerkelijk besteld!
Ik zal jullie niet langer in spanning laten. Het is namelijk de Acer aspire one D270!
Het is witte laptop met een soort van bloemige opdruk. Het is een limited edition, dus hij is er ook in het wit en in het zwart. Het beeldscherm in 10.1 inch. Dat is niet heel groot, maar zo kan ik hem ook meenemen. De laptop kost €299,-

Ook heb ik er een muis bij besteld. Eigenlijk was dit niet echt nodig, maar ik heb nu zo een afschuwelijk, lelijk, soort van gelige muis dat ik vond dat ie hard nodig aan vernieuwing toe was. Ik heb een muis genomen die een beetje bij de computer past. 
En hij is paars! Ik hecht niet heel veel waarde aan een muis, dus wat hij allemaal kan en niet kan maakt mij niet zoveel uit. Het ging mij meer om het leuke paarse kleurtje.
Deze muis kost €13,99.

Alles wat ik heb besteld komt van Bol.com. De verzending is €1,95 en als het goed is wordt het binnen 1 dag geleverd.

Liefs,

1 opmerking:

  1. wauw wat een goede prijs coor zo'n mooie laptop ! hopelijk werkt ie ook goed !

    BeantwoordenVerwijderen