donderdag 26 april 2012

Tag: Wat zit er in?

Haai!

In deze tag ga ik vertellen wat er op/in verschillende plekken in mijn kamer ligt. Bijv. wat er op dit moment op mijn bureau ligt.

That's So V




Wat zit er nu in...

Je broekzakken:
Natuurlijk mijn mobiel, die zit eigenlijk altijd in me zak! Ook mijn schoolpas en kluispasje, daarmee kan ik op school me kluisje open maken.
Je jaszakken:
Eigenlijk alleen mijn fietssleutel. Ik doe nooit echt iets in me jaszakken, omdat het er altijd uitvalt. Hij heeft geen ritsen, haha!
Je tas die je het laatste hebt gebruikt:
Dat is mijn schooltas. Mijn engels en frans boeken, agende, etui, bril en haarborstel zitten erin.
Je mond:
Tanden. En een beugel:$
De koektrommel:
Hele lekkere koekjes, met chocolade(:
De snoeptrommel:
Dezelfde koekjes, haha!
De koelkast:
Heel veel. Maar het meeste zijn groentes en saus om macaroni te maken. Ook het gewone broodbeleg als kaas en worst.
Cd speler:
Niks, want die gebruik ik nooit. Ik luister muziek altijd met mijn mobiel. Ik luister nu naar het nummer Is anybody out there?
Dvd speler:
Een film over artiesten die ik gratis kreeg toen ik mijn dvd speler kocht.

CakeWannaMiNAJ
Wat ligt er nu op...

Het bureau:
Echt heel veel dingen! De belangrijkste dingen die erop staan zijn mijn computer en mijn schoolboeken.
De salontafel:
Een folder van de blokker, een vaasje met bloemen, een glas met water en de asbak van mijn vader.
De vensterbank:
Een fotolijstje, de huistelefoon, een speaker van de tv en wat bloementjes en kaarsen.
Het bed:
Nou, eigenlijk helemaal niks. Mijn dekbed en kussens zijn in de was, dus alleen het matras ligt er nog.
Het nachtkastje:
Mijn wekker, een paar tijdschriften en een handcrème.
Het aanrecht:
Pannen, koffiezetapparaat, waterkoker en zeep.
Expired.

De wastafel:
Tandenborstels, dagcrème, tandpasta, lenzen en lenzenvloeistof, haargel en nog wat dingetjes.
De grond:
Een matje met mijn sloffen, een broek en een kussen.
De bank:
Mijn zusje, kussens en een dekentje.

Dit was het! Ik vind het leuk om zo`n tag te invullen, en ik hoop dat jullie het leuk vinden om het te lezen!

liefs,

1 opmerking: