zondag 22 april 2012

mini shoplog 21/04/12

Hallo!

Gister was ik even naar het winkelcentrum bij ons in de buurt geweest, want ik had reinigingsdoekjes nodig. Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met nog een paar andere dingetjes. Het is niet veel, maar toch vind ik het leuk om het even te laten zien.

Als eerst het gene wat ik echt nodig had, en waarom ik naar het winkelcentrum was geweest. De reinigingsdoekjes. Ik heb (bijna) altijd reinigingsdoekjes van het kruidvat omdat die lekker goedkoop zijn en ze gewoon goed mijn make-up eraf halen. Deze zijn €1,80 euro bij het kruidvat.

Ook heb ik oortjes gekocht. Deze had ik eigenlijk wel nodig, maar dat was ik vergeten om op mijn lijstje te zetten. Toen ik in de Dixons even naar laptops aan het kijken was, zag ik een rek met oortjes en herrinerde ik mij dat mijn oude oortjes stuk waren. Dus ik heb een nieuw paar oortjes gekocht. Ze zijn gewoon wit met het merk op de zijkanten. Deze waren €6,99 bij de Dixons.

Als laatst gingen we naar de Etos. Bij de etos in onze buurt verkopen ze steeds meer nikkel-vrije sieraden. Helaas ben ik allergisch voor nikkel, dus ben ik erg blij dat de etos steeds meer van zulke sieraden verkoopt. Na een tijdje rondgekeken te hebben kwam ik deze blaadjes oorbellen tegen. Ik vond ze zo leuk dat ik ze in mijn mandje heb gedaan en daarna heb afgerekend. De blaadjes zijn erg dun en het ziet er ook een beetje uit alsof ze makkelijk te buigen zijn, maar ik denk dat als je er niet al te wild mee om gaat dat ze dan best lang mooi blijven. Deze oorbellen waren €2,95 bij de Etos.


Dit was het alweer. Niet zo veel, maar toch wel leuke dingen. Ik heb ook nog een manicure laten doen, maar daar komt later nog een apart artikeltje over.

liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten